Nya produktkategorier!

Jag ville bara tala om att det kommer att hända lite nytt i webshopen framöver, vilket är jätteroligt och jag hoppas att ni gillar det och att det blir mer kundvänligt.

Det som har hänt hittills är att jag har lagt till 2 st nya produktkategorier - "Stora hundar" och "Inkommer" i webshopen. Det är till för att ni som har större hundar som behöver storlek L och uppåt får en egen "liten hörna" och lätt kan se vad som finns till era hundar och i kategorin som heter inkommer,
så kommer jag att lägga in alla produkter som är på väg hem till lagret.

Sen vill jag tipsa om vår "chatt" som vi har som många kunder använder sig av och tycker är bra och positivt då dem kan få tag i mig lite snabbt om dem undrar om något. Skulle jag vara offline just då så går det bra att lämna ett meddelande ändå, så svarar jag så fort jag kan.

Och sist men inte minst så har Kreditor bytt namn till Klarna, så det är därför allt är ändrat i webshopen.

Kommentarer:

1 Elin:

Åh, skoj att du äntligen ska få prova produkterna :) Hoppas du blir nöjd med dem! Tycker min äldre hane har blivit jättebra i skinnet, (han fick lätt tasssvamp förrut). :)



Har även läst ditt mail nu och svarat :)

Var ju tvungen att blogga om att du får in produkterna nu ialf någon vill klicka hem dem.



Må så gott!

2 Elin:

hihi, ja det är sant. Har snackat med massa pudelvänner som är utställare nu och tyvärr är det lite luddigt i reglerna. Man får inte använda glansförhöjande medel osv i utställning men samtidigt så ska denna inte innehålla de..



Jaja, ska forska lite till, annars precis som du säger. Så kan man använda det mellan utställningarna :D



Jag vet inte om jag har frågat..men vilka raser har du där hemma i korgen? nyfiken

Kommentera här: