Välkommen till Spoiled Dog!

Hej och välkommen till Spoiled Dogs nya blogg.

Hoppas att ni ska trivas här.

Här kommer jag att uppdatera er med alla nyheter som kommer in i webshoppen
och sen kommer jag att ha en tävling varje månad också, så jag tycker att vi kör
igång med en tävling med en gång. Lycka till!




Ta chansen och vinn en "Pet Blinkers" från Spoiled Dog!



Pet blinkers



Mörkret börjar tätna ute i en skrämmande fart och vad passar då bättre än att lotta ut en blinkande reflex som  gör att du och din hund syns i mörkret? Den är gjord för mindre hundar och har blinkande lysdioder  som gör  att du och din hund  kommer att synas ute i höstmörkret! Den är vattentålig, syns på 800 meters håll och man kan ha den i hundens halsband, koppel eller sele. Den drivs med hjälp av batterier som medföljer.
De är enkla att byta ut mot nya när de väl har gjort sitt.


Vill du vinna?
Skicka då ett mail till [email protected] som du märker "Tävling November", eller så lämnar du helt enkelt en kommentar här nedan. Se till att du inte glömmer att skriva din mailadress och har du en blogg eller hemsida så skriv gärna dit det där med. Vill du för övrigt ha dubbelt så stor chans att vinna så kan du tipsa om tävlingen på din blogg med hjälp av bilden ovan samt en länk  - Du kommer då att finnas med på två lappar istället för en när det är dags att dra en vinnare. Glöm dock inte att berätta i ditt mail eller din kommentar att du har länkat om du väljer att göra så!

Tävlingen startar nu och pågår sedan fram till och med klockan 00.00 på söndagen, den 30 november. Efter detta kommer en vinnare slumpmässigt att bli utvald och presenteras här i bloggen dagen därpå.


LYCKA TILL!

Kommentarer:

1 Lena:

Så kul att du skaffat en blogg. Ännu en att läsa:)



Hälsningar

Lena

2 Maria Bergvall:

Hejsan Jag vill jätte gärna vinna blinken till min nya vovve som jag får i början av december!!!



Ha det glatt!

3 Moa:

"Tävling november"



Väldigt fin blogg du har gjort:)

4 Hundmodebloggen POSH POODLE:

Kul med bloggen - här ska vi hålla utkik efter rykande heta nyheter!

Vi vill gärna vara med och tävla, och självklart länkar vi på vår egen blogg!

/Emma & Maggie



http://poshpoodle.blogg.se/2008/november/ett-ljus-i-morkret.html

5 Monica Hansen:

Spännande! Ska tipsa!



Men jag är inte med i tävlingen för jag har ingen egen vovve...

6 Carina Faxling:

Hej!

Jag vill gärna vara med om utlottning av blinker.

Carina och Trixie.

7 Soili:

Vill gärna vara med på utlottningen.

Ska ha hand om min sons 2 små jyckar undertiden han ligger på sjukhuset.Länken är klar

http://soanpysslar.blogspot.com/2008/11/tvlingtvling.html

8 Simone:

"Tävling november"

Superfin blogg föresten! :)

9 Carina Karlsson:

Hej, vilken bra idé! Självklart vill jag vara med på utlottningen!

Carina i Värnamo

10 Fröken S:

Hej!



Vi vill jättegärna vara med i utlottningen!



/C och Smilla

11 Emma:

Jag vill vara med i utlottningen =)



12 Anette Strömbäck:

"Tävling november"

Vill gärna vara med och tävla om en Blink.

Har även länkat till dig och tävlingen på min sida.

Mina små Pomeranian behöver synas i vintermörkret.

Mvh Anette

13 Eva Marie Grefve:

Skulle passa min lilla border terrier perfekt. Jag har länkat till din sida.

14 Madeleine:

Hej! Vill jättegärna vara med och tävla. Mina chihuahuor behöver all hjälp de kan få att synas. Har även länkat på min blogg. http://astasdagbok.blogspot.com/2008/11/tvling-petblinkers.html

/Madeleine

15 Didi:

Tävling november

Självklart vill vi vara med o tävla om en pet blinker! Skulle passa racerdp'n Cid perfekt =) Har också länkat till tävlingen på Cid's blogg http://cidsblogg.didipont.se/#post5



//Didi o Cid

16 Nina:

Åhh en sådan vill jag verkligen tävla om :)

17 Isabella:

Hej, jag är med!



Länk: http://annuendag.blogspot.com/2008/11/en-sdan-hr.html

18 Millah:

Hej=)

Jag är självklart med och tävlar. Får se om man har turen med sig..

ha de fint..

19 kirre:

va kul med tävling :D är oxå med och självklart länkar jag i min blogg!!

http://tasslyckan.blogg.se/2008/november/ta-chansen-och-vinn-en-pet-blinker-fran-spo.html

20 Linda:

Hej

vilken kul tävligt god jul

Kommentera här: