Vinn en charm!

Här kommer Januari månads tävling.
Denna gången kan du vinna en valfri charm.

Vill du vinna?
Skicka då ett mail till [email protected] som du märker "Tävling Januari"
eller så lämnar du helt enkelt en kommentar här nedan.
Se till att du inte glömmer att skriva din mailadress och har du en blogg eller
hemsida så skriv gärna dit det där med.
Vill du för övrigt ha dubbelt så stor chans att vinna så kan du tipsa om tävlingen
på din blogg med hjälp av en valfri bild på den charm du vill ha om du vinner
samt en länk  - du kommer då att finnas med på två lappar istället för en
när det är dags att dra en vinnare.
Glöm dock inte att berätta i ditt mail eller din kommentar att du har länkat om du
väljer att göra så!

Tävlingen startar nu och pågår sedan fram till och med klockan 00.00 på lördagen
den 31 januari.
Efter detta kommer en vinnare slumpmässigt att bli utvald och presenteras här i
bloggen dagen därpå.


LYCKA TILL!

Kommentarer:

1 Ira å Mio:

SJälvklart vill vi vara med och ha chansen vinna en charm!

2 Hundmodebloggen/Emma:

Maggie vill vinna! Vi tipsar och länkar i bloggen:

http://poshpoodle.blogg.se/2009/january/vinn-valfri-charm.html

3 Kingelings husse, Jimmie:

Min lilla amris pojke vill gjärna vinna en fin charm, så han kan fortsätta att charma flickorna i rastgådren :) MVH Kingelings husse, Jimmie

4 Simone & Nellie:

Sjävklart vill vi vinna en charm! :)

5 Maria Bergvall:

Ååå...jag vill jätte gärna vinna en charm till min nya lilla franska bulldogg Greta!

6 Andreas:

Hej!

Jag är såklart med och tävlar om en charm. Jag länkar även från min sida.

Dock så kan jag ej se den bilden du nämner i ditt inlägg, så jag valde en annan. ;)



Mvh Andreas

86%5Bsnabel-a%5Dhotmail.com" rel="nofollow">andreasolsson86[snabel-a]hotmail.com

7 Cecilia:

Jag och min Enzo är givetvis med och tävlar! I blogginlägget visar vi vilken charm vi önskar om vi vinner:) Valet var inte ett dugg svårt..



http://ceciliasdrommar.blogg.se/2009/january/tavlingsdags.html

8 millah:

jag är givetvis med :)

9 camilla:

Jag är jätte gärna med

10 Madeleine:

Jag vill vara med!!!

11 Carina Nilsson:

ÅHH va kul med en tävling!!!!

Vi ska genast ta o länka denna tävling i Nuddes blogg under rubriken TävlingAR

Kram Cina o Nudde

12 Elin:

Jag vill absolut vara med och vinna en charm, länkar från min blogg, OCH från min hemsida www.freewebs.com/hoselinocherik

13 Nina & Astor:

Vad kul med en tävling! Självklart vill vi vinna.

Vi har länkat med bild under "tävlingar" på bloggen.



Nina & Astor

14 Matilda och Ebba:

Vi vill såklart vinna denna SUPERSNYGGA charm som vi länkat till på Ebbas blogg: http://ebba.doggyblogg.se/22420/Tavling-3/

Kommentera här: