Vinn ett valfritt reflex halsband!

Här kommer Oktober månads tävling.
Denna gången kan du vinna ett valfritt reflex halsband till din hund.

Vill du vinna?
Skicka då ett mail till [email protected] som du märker "Tävling Oktober"
eller så lämnar du helt enkelt en kommentar här nedan.
Se till att du inte glömmer att skriva din mailadress och har du en blogg eller
hemsida så skriv gärna dit det där med.
Vill du för övrigt ha dubbelt så stor chans att vinna så kan du tipsa om tävlingen
på din blogg med hjälp av en bild på reflex halsbandet som du vill vinna, skriv gärna vilken storlek och färg du skulle vilja ha på ditt halsband om du vinner, samt en länk - du kommer då att finnas med på två lappar istället för en när det är dags att dra en vinnare.
Halsbandet finns i färgerna rosa, gult och blått.
Glöm dock inte att berätta i ditt mail eller din kommentar att du har länkat om du väljer att göra så!

Tävlingen startar nu och pågår sedan fram till och med klockan 00.00 på lördagen den 31 oktober.
Efter detta kommer en vinnare slumpmässigt att bli utvald och presenteras här i bloggen dagen därpå.


LYCKA TILL!







Kommentarer:

1 linaa:

Vi vill vara med:D tävlingsbidrag hittar du i bloggen!

2 Emma:

Hejsan!! Jag och sindra är med och tävlar. Storlek hittade jag inte någonstans men något som passar en mellanpudel skulle jag tro:) och såklart i rosa. det finns ingen annan färg för henne



vi har länkat till bloggen:)

http://zewerina.blogspot.com/2009/10/reflexhalsband.html

3 linnéa kalliomäki:

Hejsan. Jag vill så klart också vara med och tävla! Skulle vilja ha ett blått halsband som passar en tollare i storleken om jag vinner :)



kram linnéa

4 Therese:

Vi vill vara med! Skulle vilja ha ett blått som passar en papillonkille :)

5 Lynn:

Hej. Så fina. Om jag vinner vill jag ha ett rosa. Hmmm, storlek vet jag inte, men hon är en jack russell som mäter 33 cm runt halsen om man håller måttbandet precis vid halsen utan att dra åt eller att det slakar (så svårt att förklara haha).

Kommentera här: