Vinn en klicker och ett klickerarmband!

Här kommer Mars månads tävling.
Denna gången kan du vinna en clicker + ett klickerarmband till dig och din hund.
Vill du vinna?
Då lämnar du helt enkelt en kommentar här nedan med din mailadress och blogg eller hemside adress och skriver vilken färg du skulle vilja vinna på klickern och klickerarmbandet till dig och din hund.
Du måste tipsa om tävlingen på din blogg eller hemsida med hjälp av en bild på klickern och klickerarbandet samt en länk till Spoiled Dogs blogg.
Glöm inte att berätta i din kommentar vart du har länkat.

Tävlingen startar nu och pågår sedan fram till och med klockan 00.00 på onsdagen den 31 mars.
Efter detta kommer en vinnare slumpmässigt att bli utvald och presenteras här i bloggen dagen därpå.


LYCKA TILL!




    




Kommentarer:

1 emma & elsa:

Vi är gärna med och tävlar :),

om vi vinner skulle vi vilja ha:

den röda klickern och det blåa armbandet.

Vi har såklart tipsat om tävlingen på bloggen

http://elsahedlund.blogg.se/2010/march/8-mars-vinn-en-klicker-och-ett-klickerarmband.html#comment



kram

2 Carolina:

Jag vill vara med! Riktigt bra tävling! :)



Skulle vilja ha färgen Blå på båda! :)

3 Meilin:

Vi vill vara med och tävla!



Här har vi länkat till tävlingen:

http://zombieochjag.blogspot.com/2010/03/klickertavling.html



Om vi skulle vinna vill vi ha den blå klickern och det blå armbandet.:)

4 Michelle & Lotus:

Klart man ska vara med att tävla. Jag skulle vilja ha den blåa klickern med det gröna armbandet.

Jag har länkat på min blogg lifeoflotus.webblogg.se.

5 Christine:

Hej hopp,

Jag vill jättegärna vara med i tävlingen. Har tänkt att jag ska köpa en till, så att jag kan ha en hemma och en på jobbet.

Önskar blå klicker o grönt armband.

Jag länkar till tävlingen i mib blogg:

http://glorifiera.blogg.se/?tmp=11172114

6 Madeleine:

Jag och Astrid är självklart med :)



Vi länkar såklart.Och nu hoppas vi att vi vinner så kan Astrid få en sen liten 1 års present.

Kommentera här: